1. خرید از سایت آرمو بیوتی بر مبنای قوانین و آیین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

2. توضیحات داده شده در مورد محتویات محصول به صورت خلاصه و کلی بوده، و سعی شده اطلاعاتی جهت شناخت بیشتر محصول برای انتخاب بهتر باشد.

3. کاربران سایت آرمو بیوتی بایستی در هنگام خرید، و ثبت سفارش اطلاعات شخصی خود، از جمله نشانی و کدپستی را با دقت وارد نمایند. بدیهی است کامل نبودن یا نادرست بودن اطلاعات باعث اشتباه کارمندان ما و ادراه پست می شود و عواقب آن بر عهده خریدار می باشد.

4. سایت آرموبیوتی هیچگونه مسئولیتی در قبال اشکالات و اختلالات خارج از مختصات سایت از جمله اختلالات بانکی، اینترنتی، مخابراتی و سخت افزاری مبدأ ندارد.

5. قیمت محصولات در سایت آرموبیوتی با در نظر گرفتن قیمت رقابت و همچنین هزینه ارسال بسته بندی ، مالیات و عوارض و با در نظر گرفتن درصدی به عنوان منفعت فروشگاه، محاسبه و با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

6. امکان تحویل محصول توسط کاربر سفارش دهنده در سایت مشخص می شود، و فروشگاه آرموبیوتی موظف است با رعایت قوانین ثبت شده، کالا را در آدرس مورد نظر تحویل دهد.

7. سایت آرموبیوتی با هدف پیشرفت فنی خدمات و ارائه محوصلات جدید و متنوع ، آماده دریافت نظرات شما مشتریان عزیز می باشد. لذا شما می توانید با ارسال پیام و درج آن در قسمت نظریات مشتریان در این امر، مارا یاری کنید.

8. سایت آرموبیوتی متعهد است اطلاعات شخصی کاربران را محفوظ نگه دارد. و با یاری تیم پشتیبانی فنی از حریم شخصی کاربران به مانند محتویات سایت دفاع نماید.

9. در حین ثبت سفارش اگر مبلغی از حساب شما کسر شد و ثبت سفارش صورت نپذیرفت، وجه شما به حساب آرموبیوتی منتقل نمی شود و ظرف مدت 24 الی 72 ساعت توسط بانک مورد نظر، وجه پرداختی به حساب شما باز می گردد.

10. نام كاربرى شما، شماره تلفن همراهتان بوده و رمز ورودتان يك كد ٤ رقمى است كه از طريق سامانه پیام کوتاه آرموبیوتی براى شما ارسال ميشود و ميتوانيد به اطلاعات حساب کاربریتان دسترسى داشته باشيد.

11. سفارش هاى شما طی 8 روز كارى پس از ثبت نهايى ،تحويل پست داده ميشود (پنجشنبه و جمعه جزء روزهای کاری نیستند).

12. ارسال به تمام نقاط ايران با پست پيشتاز و هزينه ارسال 20 هزار تومان میباشد.

13. در صورت پلمپ بودن محصولات امکان مرجوع کردن کالا فراهم می باشد.